lördag 9 oktober 2010

Underbara höst!

Vad härligt det är att vara ute i den friska luft med klarblå himmel och med knapp vind. Lycka och jag blir galet pigg.
Här är jag precis hemkommen efter min morgonjogg ifrån löpspåret på Stensö.
Igår kom jag till Kalmar igen för att i afton ska det skålas när vi har tjejkväll! Ska bli skoj då det var länge sen jag var ute på krogen och irrade runt. Åkte upp speciellt för denna roliga happening såklart! Raise My Glass =)
Jag vet man inte ska leka i trafiken men jag hade faktiskt en underhållande biltur hem. Efter halva sträckan körde jag förbi en Orange Merca som jag inte kände men sen körde han om mig, och jag körde om honom, och så höll vi på hela vägen till Kalmar. Vi skrattade vid varje omkördning och så vinkade vi ibland och när jag körde av mot mitt så sa vi adjö genom att blinka lite med varningsblinkersen och helljuset. Först ska jag villigt erkänna att jag undrade var de höll på med för det var två i bilen och blev lite irriterad men sen hade vi riktigt skoj. Lite flirting in the trafic =)
Fredagskvällen chillade jag hos en kompis med godmat som Grillad Fläskfilé, grönsaker och keso. Mitt underbara ICA hade både grillat fläskfilé och kycklingbröst som bara låg där i ugnen och väntade på att inhandlas. Perfekta snabbmaten!

Idag har min mamma namnsdag så jag palnerar att göra äppelkaka ala Madde ikväll innan jag sticker och intar alkohol. Eller är det kanske är bättre att göra det imorgon då jag förmodligen kommer ha lite mer tid under morgondagen.....hmm, hur som haver bloggar jag min variant när denna enorma goda hälsosamma variant och som går på 5 minuter!
Trevlig helg alla och var rädda om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar