onsdag 7 juli 2010

Intressanta butiker!

I närheten av hotellet passerade jag en spännande butik med endast ekologiska varor. "Eat" Ekoaffären på Tegnérgatan. Jag gjorde entré och kikade runt på hyllorna. Här fanns allt ifrån färsk frukt och grönsker, bröd, gryn, ja allt i matväg och lite till. Rymligt och fräscht!


Jag har läst mycket om "Blueberry" men aldrig besökt någon av deras butiker förräns idag. Chillade med en smoothie, "Pick me up" coffe. Riktigt god! Den innehöll rå kakao, banan, chokladpasta, havremjölk, honung och kaffe. Jag köpte också med mig en Protein och Antioxidantboll och jag kommer inte riktigt ihåg allt den innehöll men massa blåbär, torkad frukt och frön och nötter samt att den var toppad med naturella casewnötter. Spännande!
Besök deras hemsida vett ja, http://www.blueberrylifestyle.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar