söndag 25 juli 2010

"Regnet det bara öser ner"

Tillbaka i vardagen igen nu då efter fantastiska dagar i Göteborg med härligt sällskap och åter en underbar konsert av P!nk. Gott att ha ståplats denna gång och hon bjöd återigen på show.
The world is P!nk - så e det! Hon äger. Trots att hon är ett år yngre har hon kommit så mycket längre än mig, haha!Jag som sällan vinner råkade visst kamma hem två högvinster på Liseberg...oooops.....bra jag har en omgivning som gillar detta också!!

Igår kväll var det inte lika najsigt väder som P!nk hade. En erfarenhet rikare genom att sitta knappt två timmar ute i totalt spöregn. Utomhusteater "Zpanska Flugan" med bland annat Robert Gustavsson och Peter Dalle. Bra show men nådde inte upp till P!nk ;)

Vi fick sitta inne och mysa på http://hanssonskrog.se/ innan vi skulle ut i rusket. Mycket bra ställe där jag beställde som alltid, en "egen meny". Jag fick perfekta oxfilébitar med avokadosalsa och olika ungsrostade grönsaker. Mycket trevlig personal, mysig miljö, trevlig meny så hit går jag absolut fler gånger och ger mina varmaste rekommendationer till denna restaurang när du besöker Kalmar.

Regnet det bara fortsätter och jag blir seg och på lite dåligt humör av detta väder. Men jag har tagit mig för lite iallafall och precis kommit hem ifrån gymmet med ett bra rygg och axelpass och så fick det bli 4km på bandet med 3% lutning som avslutning istället för utomhus promenad. Men jag fick reda på en hel del då jag fick se både nyheter och att Johnsson vann Scandinavian Masters.
Jag har bakat Paulun´s brödmix också, fantastiskt gott bröd och med min egna hemmagjorda marmelad kan man äta hur många skivor som helst.


P!nk som trummis =)

Några snabba videoklipp ville jag så klart ha som minne, fick jag ta mig tid till, annars så var det få ögonblick man stilla stod.

Jag vill faktiskt också hänga såhär...

2 kommentarer:

  1. Hehe, har du räknat på energin av vinsterna?? Hehe

    SvaraRadera
  2. anonym:...det gör jag klokast i att inte göra..=)du får komma och hjälpa mig snaska =)

    SvaraRadera