söndag 11 juli 2010

Min kalender!

Vad vore jag utan min kalender i mobilen? Amen, och tack för att du håller reda på mig när och vart jag ska infinna mig! Det är nog med att försöka kunna hinna med sin gymträning mellan alla aktiviteter men jag gillar när det är full puls!
Tyvärr är jag nu hemkommen ifrån fyra undrbara nätter i Stockholm med gott sällskap, bra väder och najs träning.
Igår körde jag ett fint biceps pass men känner idag lite biverkningar i mina handleder så jag gjorde väl något knas när jag lassade på massa vikt vid z-stången. Träningen går så grymt bra och jag hade önskat så att kosten gjort likadant men det är grymt svårt alltså.. Måste försöka bryta mönstret på det.
Här badades det mer eller mindre friviligt =)
ag har iallafall återigen haft en fantastisk dag då jag åkte upp till Böda på norra Öland för att kika på Beach-Fotbollturnering, (polarna på bild) på hemvägen stannade jag vid stugan där far och mor mättade min mage med grillning och goda tillbehör för att sedan avsluta kvällen med att korka upp, kolla bronsmatch och sedan forstätta på Kalmars gator
Återigen köpte jag mig en ny MP3-spelare då den jag köpte i Spanien redan gett upp och irriterande bara hörs i ett öra. Förmodligen har jag fått fukt i den genom min svett =) då jag på mornarna är som en disktrasa efter cardion. Nu tar jag nya tag med en ny spelare som ska visa mig vägen mot toppen! Men vart min hållplats är i livet undrar jag verkligen.......Karlskrona, Kalmar eller kanske Stockholm eller finns det någon annanstans?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar