fredag 25 november 2011

Countdown!

En vecka kvar till Fitness Festivalen och Svenska Mässan i Göteborg!
Vad roligt att vara i Göteborg dessutom! Jag som varit uttråkad och igår tog jag ett beslut att besöka vår kungliga huvudstad i mellandagarna för det var sååå länge sen så jag skäms.....men idag har jag ändå varit på annan ort än vad jag brukar nämligen lilla Olofström som ligger ca en timmer i söder riktning, på ett ungefär, ifrån Karlskrona. Ett nytt trevligt möte med mitt kommande projekt.
Förra året när det var Fitness Festivalen var det jättemycket snö och riktigt mysigt och att gå på avenyn. Kvällen och natten dansade vi loss på Park Lane och efter sådant dansade hade vi tömt all energin så den fylldes på hos Burger King och dörren hålldes upp av Stefan Rehn men det märkte vi inte förrän efteråt =)
Det ska återigen bli riktigt roligt att åka upp!!!!
Bilder ifrån 2010

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar