lördag 12 november 2011

2011 11 11

Jag är inte den ända som bloggar om detta magiska datum som precis inträffat! Denna dag vill jag minnas lite extra genom att jag gjorde massa roliga saker vilket jag gjorde men varken förlovade mig, gifte mig eller födde barn. Ingen sådan stor händelse men för mig är det stort när jag tränar med Complete Fitness Kalmar och vi firande med ben-pass! Syrande benpass för att få fram en mer tydlig framsida och en bättre formad rumpa. Första gången vi utförde träningen ihop på Wellness i Karlskrona t så vi var båda laddade och jag villig att ge det det extra. Kvällen avslutatdes på MontMatre med pizzabröd, tonfiskfilé, kokt potatis, wokgrönsaker och ett glas rött! Anders åt så klart kött som de 99% av alla karlar äter på restarang enligt min erfarenhet =)
En underbar fredag som dessutom bjöds på sol och vackert väder!
Fokus för min del fram till december är att träna på och kämpa på med 6 dagar av 7 ladda med kvalitetsenergi.
Jag är idag trött så det blir sängen tidigt men först en planering av morgondagens pass. Alltid bra att ha agendan redan klar så den bara är att stoppa i fickan och köra när jag väl kommit till gymmet. Det är min strategi när jag jag tränar själv. Natt Natt

2 kommentarer:

  1. Kan man låna din PT?

    SvaraRadera
  2. Anonym: Absolut! Se hans kontaktuppgifter på http://www.completefitness.se/
    Han kommer dessutom ha "Jul-erbjudande" på
    3 PT timmar som du kan välja ha i Kalmar eller Karlskrona (jag vet inte vart du bor) men kontakta honom så löser ni det! Jag lovar du får grym inspiration! Lycka till!

    SvaraRadera