onsdag 23 november 2011

Mitt lilla gryn

kallade mamma mig ofta när jag var liten och även i vuxna år tror jag hört det också=)
Jag ska inte nämna alla mina smeknamn då "kärt barn har många namn", "big smile" utan om Havregryn!
ICA:s fiberrika havregryn har jag sedan många år tillbaka ätit till frukost men nu har jag även börjat äta gröt till målet innan träning. Det är enkelt, smidigt och gott. Lätt att hålla koll på energin också som är lite svårare att beräkna i en måltid. Gröten innan träningen lyxar jag med att blanda i en skopa proteinpulver och ibland också lite solrosfrön. det beror lite på hur mina andra måltider ser ut under dagen. Lite salt tillsätter jag också.
Jag tycker att jag levererar riktigt bra i gymmet också efter jag intagit min gröt så heja heja havregryn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar