måndag 8 augusti 2011

Trygghet!

Jag känner sån trygghet i det jag gör och endorfinerna spritter i kroppen!

För att lyckas med något, avsett vad det gäller.

Privat, en tävling, i arbetet eller vad det nu kan vara är känslan att känna sig trygg jätteviktig. Känner jag mig trygg har jag också bra självförtroende och ett bra fokus vilket gör att jag redan där vunnit halva vägen än att starta redan i skosulorna. Ja, ni hänger säkert med på vad jag menar! Jag känner mig också ännu tryggare när någon annan tror på mig.

Omgivningen betyder så mycket!

Jag har återigen haft ett roligt och tufft CrossFit-pass med Anders Hammarsten idag, så skönt att återigen ha någon som säger till en vad jag ska göra, pushar på en, få en och le mellan syran i musklerna arbetas fram.

Jag tycker att dessa passen är den bästa. Högpuls, styrka varavat med kondition är riktigt roligt! Jag tömde verkligen depåerna rejält idag för jag blev hungrig väldigt kort efter jag intagit min proteindrink med rå äggvita och banan i. Jag åkte till IKEA och käkade efter jag duschat för jag orkade inte ställa mig och laga massa för då vet jag att jag bara äter vad jag kommer åt och blir ingen struktur när jag är hungrig och så ville jag ha varm mat vilket tar lite längre tid att tillaga. Finns bra mat nära också.

Inhandlade lite gott på Maxi som jag kommande dagar ska mumsa på och det kändes nästan som jag skulle vara med i "Halv åtta hos mig". För det kändes så konstigt idag, kändes inte som jag var ensam och handlade utan att Helge Skoog var med mig och kommenterade "vad ska du med den där till?", "haha vaniljcoke diet är slut, vad ska du göra nu då, berätta?", "hittar du något gott i glassdisken", ja han höll på hela tiden! Trevligt var ju det faktiskt =)
Tack alla underbara i min omgivning! Ger er lite hjärtan tillbaka =)

2 kommentarer:

  1. Tack för igår!! Mycket trevligt och tryggt att ha nån att hålla i handen när åskan går! :)

    SvaraRadera
  2. Madeleine Andersson10 augusti, 2011 09:03

    Eva: Bra du kände dig trygg =) Jag kommer gärna igen! :)

    SvaraRadera