fredag 12 augusti 2011

Ensam e stark

Näää, absolut inte alltid.
Jag har precis tappat ut påfyllda skålen med solrosfrön i köket....frön över hela golvet och bänken. Vad mycket innehåll det kan finnas i en skål....skålen bara gled ur näven och ja, sen utbrast jag några väl valda ord innan jag tog fram dammsugaren.
Nu är jag tillbaka i Karlskorna igen efter underbara dagar på Kalmar och Öland. Besökt mina stammis ställen som frukostar med räkmackor på Lotsen och lunchbuffén på Café Corner. Jag går sällan ifrån mina matvanor när jag hittat bra ställen utan varierar sällskapet istället.

Perfekt med buffé då jag kan blanda så många proteinkällor till en och samma måltid. Räkor, kyckling, bönor och tonfisk. Att mixa källorna både kring samma måltid och under hela dagen är bra för kroppen.
Min träning här nere kommer jag nu få arbeta med själv då Anders är i Kalmar och sen åker jag iväg på ett eget läger med nöje och träning men sen börjar allvaret till hösten!

Till er som inte får nog av mig här eller privat finns jag nu även http://www.synhalsan.se/ där jag visar upp terminalglasögon. Kanske kommer jag även till din brevlåda i en liten folder.
Men privat föredrar jag dessa extra-ögon!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar