torsdag 11 augusti 2011

Hur gör man?!

När man har så underbara människor i sin omgivning som ger en så mycket så man vill ge Allt tillbaka och lite till men när jag inte vet riktigt hur jag ska visa min tacksamhet för det finns inte superlativ så det räcker!
Jag antar det bara är att "påminna" dem gång på gång. Det viktigaste är ATT jag gör det. Inte att bara tänka utan att man låter de får veta det. Alla blir vi glada över omtänksamma ord och handlingar.
Så iväg nu, krama och berätta hur mycket er omgivning betyder för dig!



Saades senaste HIT inspirerar mig och en underbar text!


Takida är grymma så mycket blandad musik i lurarna!

2 kommentarer:

  1. men söte du..jag behöver inte springa iväg till min omgivning, jag skickar juh DEJ en jätte MEGA kram till dej min vän...
    Hoppas att vi snart cs igen så jag kan få mej en liten uppdatering ivf.. ;)

    kram kram
    Din vän M m bihang ;)

    SvaraRadera
  2. Millan: Tack my dear! =) Jag blir så glad av människor med stort hjärta och omtänksamhet, och när jag känner detta vill jag visa hur underbara alla är liksom!
    kramar till "hela bunten"!

    SvaraRadera