lördag 20 augusti 2011

Ta inte ifrån mig denna lycka!

Det är så galet och underbart!




Börja morgonen med en jogg längs Venice Beach, cykla till Santa Monica och kollat läget på den berömda piren och alla strandaktiviteter. När jag cyklade undrade jag om det verkligen var jag som cyklade och om det var mina ögon som infångade alla intryck. Köpte mig en Chailatte med proteinpulver och åt en Mass BuilderSallad innan jag intog gymmet L.A Fitness i Marina Del Ray som var ett skitbra gym. Fantastiska människor som gillade mina marklyft och hur ryggen exploderade i pullups och vips hade jag fått visitkort att lägga till samlingen!Jag blev tårögd när jag efter min träning skulle tillbaka till hotellet då det blivit mörkt och hela hamnen är upplyst, det är ljummet i luften, havet näst intill spegelblankt och mysiga restauranger längs hela vägen tillbaka till mitt kryp in. Denna känslan infinner sig bara i USA!

Träningsparadiset är intaget!
Träffade idag också "polaren" som jag träffade sist här på utegymmet i Venice så imorgon kör vi ihop! Han ska ställa upp i Arnold i Las Vegas senare i höst så han kan nog lära mig lite =)


6 kommentarer:

  1. Ursäkta mitt språk, men fy faaaeen va underbart du verkar ha det... Förstår att du stortrivs "over there". Sug åt dig av all energi och inspiration nu! Din lycka smittar verkligen av sig så nu sitter jag här med ett leende trots att regnet öser ner utanför. Ha det så bra!

    SvaraRadera
  2. Pernilla: Hos mig får du använda valfritt språk =) Jag har hamnat i min drömvärld igen! Jag vill stanna här förevigt liksom!!
    Kör hårt med "inomhus"träningen!! Rock on!

    SvaraRadera
  3. Men åhh vad skoj att du fick kontakten där med honom o ni kan köra några pass ihop, du e helt galen Maddis

    Älskar dej din tokiga smålänning till vän!!!!
    Njuuuuuuuuuuuuuuut i massor, det unnar jag dej..

    kramen
    Millan m bihangen..

    SvaraRadera
  4. Millan: Det är så gutt att vara galen! haha!!

    SvaraRadera
  5. Låter underbart! Vad gör du "over there" eg? Flytt, jobb, semester?

    SvaraRadera
  6. SuperSHEro: Hmm, oj, vad ska jag svara på det...kan väl säga att jag planerar över min framtid och lite tankar och beslut som ska fattas.

    SvaraRadera