lördag 27 augusti 2011

Besökte Gold´s Gym och inhandlade träningskläder och besökte stor affär som sålde kosttillskott. Tyckte proteinpuffar att ha i yoghurten med smak av kanel verkade spännande.

Dessert på Cheescake Factory Marina Del Rey......mmm

Mitt fantastiska hotell som jag hade svårt att lämna med underbar utsikt över både strand och Marinan och en gigantisk stor terrass. Här jobbas det!


Huvudrätten bestod av kycklingfilé med mozzarella, champinjoner och sparris med madeirasås och potatismos med rostade baconbitar i.


PopChips hittade jag och minns att Jillian pratat om dessa så det inhandlade jag. Chips som inte är friterade. De var smaskiga!


2 kommentarer:

  1. "Ngn" ser ju ut o ha haft det rätt så bra tycker jag!?!?! ;-)

    SvaraRadera
  2. Tobbe: då e så vis! mitt hjärta blöder verkligen...

    SvaraRadera