fredag 10 december 2010

På tåget!

Nu sitter jag påväg emot Göteborg och Fitnessfestivalen!! Mål 1 är intaget bestående av en röra av strimladkalkon, kokta ägg, råkostsallad, banan, kesella och curry. En snabblåda som gjordes sent igår kväll efter kommit tillbaka till Karlskrona efter en fantastisk julkonsert i Kalmarsalen med Shirley Clamp, Sonja Aldén, Sanna Nielsen och Björn Kjellman. Shit vad underhållande och härlig stämmning det var! Riktigt show med massa spex. Vi satt riktigt nära scen, rad 3, så man såg allt i detalj. Så himla roligt att också titta på alla klänningar, skor och smycken också. Sonja Aldén hade varit i min garderob då hon hade samma klänning som jag precis köpt! Jag sa åt henne det var okej att låna den denna afton men att jag ville ha tillbaka den efter för jag själv ska använda den till festligheter i Göteborg. Hon var tacksam! Hehe!
Mycket underhållande och mysig kväll så blir det ny konsert närsta år är vi givna i publiken igen.
Nu är det vila i tre dagar så sista passet på gymmet körde jag rygg. Varvade lats med rodd i fullt tempo. Jag kör två övningar x 2, vilar och så kör jag samma övning igen x 2 så totalt fyra sätt. Riktig pulshöjare och igår blev det totalt tre övningar för rodd och tre för lats.
Avslutade med lutande löpband 6,5% meed en hastighet på 6,5 i 30 minuter. Sen vart jag off =)
Nu är jag däremot lite rastlös för jag har ju svårt för att sitta still men har man bara med sig lite leksaker som laptop så fungerar det bra tillsammans med glatt sällskap. Jag har fått i mig gott kaffe och äggmacka med stekt ägg på också av mitt fina sällskap. Jag är bortskämd!
Nu ska vi gå igenom programmet lite och se hur vi ska planera vår morgondag som äger rum på Svenska Mässan. Ciao!
Förresten, här är Heidi och henne hoppas jag det går riktigt bra för både i riktiga tävlingen och som omsalgsmodells-tävlingen!! Go Heidi!

2 kommentarer:

  1. Hoppas du får en kanonhelg i Göteborg! Jag kommer ner imorgon men hinner tyvärr inte besöka festivalen förrän på söndag. Nu gäller det bara att SJ sköter sig imorgon, har ett par byten längs vägen så inga tågkaos tack. =) Trevlig helg. /Pernilla

    SvaraRadera
  2. Pernills: Tjena!! Vi åkte också tåg och var så klart oroliga´, som alltid när man åker tåg men det gick lysande! Endast 10 min sena så det är acceptebelt! Trevlig resa så ses vi kanske på söndag =)

    SvaraRadera