tisdag 21 december 2010

Borgholm vintertid!

Äntligen vaknade jag utvilad i "vettig" i tid idag. Har varit så grymt trött i över en vecka så jag har inte varit ute och gått på mornarna. Kroppen verkar visst behöva sömn så då får jag ge den det. Imorse kändes det som det var "jag" igen som vaknade, upp som ett spjut, på med alla kläder - lager på lager - värmer bäst. När det är så kallt som det är nu tvättar jag inte ansiktet innan jag ger mig ut för den lite feta hyn skyddar mot kylan och det blir värre om man smörjer in sig med kräm utan ut naturell!
Tog lite bilder under den kyliga men ack så vackra vinterpromenad.

Besökt gymmet idag också och idag är jag tillbaka med att köra en muskelgrupp i taget. Kroppen svarat bra med min variant av Superset och därför har jag varit så trött också tror jag för jag har kört mycket hårdare och behöver då vila mer också. Idag fick det bli bröst och lite löpning. Kände mig pigg och fräsch i kroppen igen.
När solen tittade fram lite i eftermiddag så då åkte vi till Borgholm och fotade lite. Det är inte öppet mycket i Borgholm såhär års. De flesat befann sig på Apoteket tyckte jag och gatorna och torget var ganska öde. Kändes som det bara vara var vi som var ute på gatorna och gick i kylan!
Torget i Brogholm - ganska olikt sig på Många sett sommartid =)
Även i hamnen var det öde. Endast två båtar låg i hamn och det var en riktig kylig eftermiddag!

2 kommentarer:

  1. Fina Vinterbilder! =)
    Ljuvligt ute, fast väl kallt ikväll, tom för mig... -20.. huh!!

    SvaraRadera
  2. T: Usch nu blir man köldskadad efter 10 minuter ute tycker jag, burr burr!

    SvaraRadera