tisdag 14 december 2010

Det saknades en bit av mitt hjärta

fast bara tillfälligt! Jag hade nämligen slarvat bort denna lilla "tagg" som gör att jag kan ta mig in på gymmet när jag vill. Men nu är jag hel igen! Denna tagg är ju endel av mig och mitt hjärta så klart, när jag tycker Wellness anläggningen i Karlskrona är verkligen det bästa lekrummet på många sätt här.Igår letade jag förbrilt i hela lägenheten utan något resultat förutom att jag fick städat och hittade visst gamla nötter som åkt under soffan så jag slarvade inte med min städning. Inga torkade golv däremot för jag ville inte spilla ut spannet igen =)
Men när jag kom till gymmet idag fanns den där. På någotvis hade jag lyckats att tappa den där igår fast jag aldrig visade min tagg för jag förlängde mitt kort igår men ibland är det lite svårt att veta vad man har sin saker det är bara att erkänna. Så himla bra ju!
Lite rufsig är jag visst men det ska ju synas att man tränat, hehe!
Mycket hade hänt sen sist jag tränade då jag först trodde jag gått in i fel omklädningsrum för det var nya bänkar, skåp och färger på väggarna. Men jag såg inga lättklädda karlar till min besvikelse, tsss! Men här händer det mycket på en vecka!
Bättre utrymme nu och härlig varm färg på väggarna och speglarna är nog dem samma men de kändes ändå som de var väldigt vänliga mot mig idag. Tack och fortsätt gärna så! =)

Det har varit dåligt med promenader nu de sista dagarna i denna halka. Det är knappt jag tar mig till gymmet hel så det blir dåligt med aktiviteter i friska luften. Men jag ser det positivt att när jag kommer igång igen med dem så sätter det fart på kroppen igen.
Mitt tips är att var inte ute i halkan om ni inte måste utan bättre ta det lugnt en period istället för att göra sig illa och bli borta ifrån både cardio och styrkesträning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar