tisdag 18 oktober 2011

VitaminBoosta!

Det är vad jag gör idag! Känner mig risig vilket gör mig "pissed" för jag fick avboka dagens träningen med http://www.completefitness.se/. Åh =(!!

Hur som haver är det bara att acceptera och försöka göra allt för att påskynda tillfrisknandet vilket vi faktiskt kan. Dricka, sova, hetsäta av frukt/bär och grönt för att stärka mig så hoppas jag kunna prestera imorgon igen. Ät alltid mer när du känner dig risig och inte tvärtom som jag vet många gör bara för att de inte är hungriga men för att tillfriskna snabbare måste kroppen få energi och vitaminer för att reparera.

För att återhämta mig och få ur lite slagg ur kroppen var jag på massage igår på http://wellnesstudio.se/kalmar. Jag är så välförtjänt av detta! Tiden går ju alldelles för fort bara för det är knappt man hinner lägga sig förrän det är över.

Nu ska jag inhandla lite "power" för kroppen! Sköt om er alla!



2 kommentarer:

  1. du som aldrig är sjuk! hur många broccolis har det blivit idag då? :)

    p

    SvaraRadera
  2. p: haha, helt rätt brukar jag alltid hetsa i broccoli bla när jag känner mig risig men än så länge har det blivit mest bär/frukt och fisk/skaldjur men halva dagen har ju bara gått =)

    SvaraRadera