fredag 21 oktober 2011

Planera för att leverera!

Min lediga dag har jag bla ägnat åt att planera min kommande intensiva vecka då jag ska runt på massa aktiviteter så då gäller det att min träning redan är förberedd. Jag är tillbaka i Karlskrona och då är det boxpassen som lockar. Lite extra sugen då jag i veckan var hemma hos en killkompis och kollade på en "Fightfilm" se mitt bifogade klipp. Men det är klart man blir påverkad. Likdant som någon kanske känner för att sjunga efter de sett Idol eller lått...=)
Mina gympass får jag klara på egen hand nu denna veckan.....det är så dumt att jag inte har båda träningsformerna på den höga nivå på samma ställe! Jag saknar verkligen gympassen med Anders när jag är i Karlskrona men det positiva är att jag är så taggad och jag tänker då att jag ska prestera och visa mina resultat nästa gång vi ses!
Det börjar bli kyligt nu och kyligare blir det, tyvärr! Men det kan vara bra att göra ett kik i garderoben på vad som finns och vad som behövs investeras inför kyligare dagar. I min "höst/vinter-collection" ska finnas:
Underställ för benen
Regnjacka och Regnbyxor
Vind och regntåliga vantar
Halkskydd
Mössa/Öronmuffar
Skydd för halsen
Vattentåliga skor
Ullstrumpr
Tröja som står emot vind och fukt
Ja, har jag glömt något.....hmmmm.....jag det märker jag när situationen uppstår om inte annat.
Trevlig helg alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar