tisdag 25 oktober 2011

Jag och mina galenskaper!

Men de gillar jag =)
Det var nämligen kommentaren jag fick när jag med STOR GLÄDJE kunde meddela Anders Hammarsten att han var nominerad till "Guldhjärtat" som årets PT. Så klart hade jag ett finger med i detta då jag är en som nominerat honom =). Bara för att man bli nominerad betyder inte det att man går vidare som "finalist" utan en jury har plockat fram de starkaste kanditaterna bland de inkomna nomineringarna som nu är publiserat på  http://www.fitnessfestivalen.se/index.php?ID=74 där finns alltså Anders att rösta på!
Guldhjärtat" är något som man vill ge till någon för dennes behjärtande insatser under året inom träning. Att genom dennes insatser hjälpt många till ett friskare och hälsosammare liv. Han förtjänar verkligen ett fint pris för sina enorma insatser till sina klienter.
Priset delas ut i december i Göteborg på Svenska Mässan i samband med FitnessFestivalen fast under fredagen. Röstningen pågår till den 24 november och det är så klart du ska rösta på Anders!
Det har varit grymt svårt att hålla tyst för jag ville att det skulle komma som en "surprise" för honom. Så äntligen är nomineringen klar =) Rösta gärna genom länken.
He is the Magic!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar