lördag 29 oktober 2011

Att vända!!!

Usch idag fick jag någon "flepp" i huvudet innan mitt gympass skulle påbörja. Ni vet en sådär dag där man tycker allt är skit. Jag undrade hur jag egentligen hade tänkt med valet av träningskläder  timmen innan för dem kände jag absolut inte att träna i längre, kände mig mer ur form än någonsin och dagarna innan hade jag självförtroendet högt uppe i skyn...jag försökte avreagera mig lite på på uppsatt sparkmits när jag värmde upp men det hjälpte inte så mycket.....men den var bra att sparka på upptäckte jag =)
Efter några set knäböj i smithen kände jag att nu får jag F.N ta och ge mig...bit ihop, leverera för jag har bästa coachen vid mig och om jag inte kan prestera för mig så prestera då för honom istället och visa att Jag Kan och Jag Vill. Dags att gå in i träningsrollen och vara en Fighter för det är det jag är! Fightern i mig är starkare än mesiga negativa tankar. Nu ska den plockas fram! Därefter tog jag tag i att, och levererade ett gott benpass, ju mer jag vinglade och kände mig som en vaggande anka ju bättre var det. Såja!! Jag vann till slut!!
Se alltid till att tänka om! Försök hitta vad som gör att du vänder en  tillfällig svacka till en framgång istället och när man vet det är det så mycket lättare att komma på fötter igen!
Här är Frida som är en RIKTIG FIGHTER!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar