torsdag 27 oktober 2011

Kick ass!

Älskar torsdagar! Det innebär FIGHT! Jag längtar redan till nästa Box-pass och det är den känslan som ska infinna sig. Att jag tycker det är så roligt att jag längtar till nästa gång. Precis som mina PT pass, de hinner knappt ta slut förrän jag ser fram emot nästa =) Känner mig så uppspelt och lyrisk!
Inte nog med att min kropp är fylld av lyckorus, även kallat endorfiner så har jag tidigare idag fått en fin kommentar som gladde mig gällande min snygga outfit. Man kan ju tro att jag var naken, asgarv, men det var jag inte "ler" utan jag hade mitt USA-kit som jag köpte på Gold´s Gym. Trekvarts militärbyxor och svart brottar-linne. Jag erbjöd mig följa med och "visa" vart jag hade köpt det =) Allt för att få komma till Staterna igen liksom.
När jag ändå har så "låg" nivå på humor idag kan jag ju dra en till när jag fick förfrågan om vad jag önskade mig när jag fyller och jag funderade ett tag, tills slut kom jag på att "4kg lättare" önskar jag mig. Så om det går att ordna är jag tacksam, haha!
 Jag hoppas min morgondag blir lika bra som denna, ribban är lagd högt men jag tror den blir underbar också. På kvällen bär det hem mot Kalmar igen och där väntar återigen jävulska träningspass, så ibland låter jag nästan som en karl när kämpar men det bjuder jag på. Jag gillar att få andra att skratta =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar