fredag 9 september 2011

Ingeting!

Jag har nog aldrig varit så glad över en vilodag! Mestadels brukar jag ha svårt med vilodagar men när jag vaknade imorse kan jag säga att jag var sååå nöjd med att ha planerat in denna fredag som vilodag. Min känsla i kroppen är lite svår att beskriva. Men det liknar till att jag igår varit med om värsta fighten (segrat den så klart) som om jag varit Xena eller någon annan hjältinna =) och nu svarar hela kroppen genom att vara riktigt trött och utpumpad på ett skönt.
Jag har styrt bilen mot Kalmar igen och träffade återigen min klippa Anders på Complete Fitness som jag såg fram emot att träffa och träna mig igen. Var gång lär han mig alltid något nytt! Igår var det tufft, på bästa sätt!

Jag börjar känna mig "i form" faktiskt och till december ska jag vara i "bra form"!

Min första dietvecka har fungerat hur bra som helst. Inget sockersug utan allt flyter så bra när jag istället ökat kolhydraterna, förberett all mat så det alltid finns färdiga lådor i kylen och imorgon kommer belöningen med höjardag som ska inledas med hotellfrukostbuffé.

Allt känns så fint och jag har en ljus framtid tillmötes. Jag har bästa stöd och vägledning sen är det upp till mig hur långt jag vill komma och till vilken nivå jag tycker känns rimlig.
Mina tips för att lycka med sina mål är att skaffa en tydlig målbild, skaffa dig kunskap hur du ska nå dit du vill, inse sina svagheter och när de inträffar veta hur man ska agera för att minimera hamna för långt ner i fallgropen och att återigen stega uppåt, förbereda och strukturera sin träning för bästa resultat, och alltid planera!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar