måndag 12 september 2011

Lite pinsamt!

Nu är det väl tredje gången på fyra dagar som jag är i butiken som jag köper mina goda riskakor med choklad på som jag lyxar till med efter mina härliga träningspass. Det är väl inte så skämmigt men att det alltid ska vara samma person som står bakom disken. Idag gick jag in lite spontant och skulle "passa på" när jag såg en annan stå bakom disken men så givetsvis kom samma kassör precis när det var min tur och expierade just mig....jag kände att jag steg några grader faktiskt =)Min "Rock" och jag kallar honom även min Gud! Han har svaren på alla frågorna och lär mig alltid något nytt var gång! Min träning i Kalmar är grym! Så varför ska jag då vara i Karlskrona......

4 kommentarer:

  1. Ja, det har jag undrat många gånger. Varför du ska vara i Karlskrona alltså.. :)

    SvaraRadera
  2. Eva: Ibland tänker jag inte klart allså! Det måste jag ändra på, komma tillbaka till min barndomsvän! =)

    SvaraRadera
  3. För att Staun e så himla bra förståss, o att du inte kan slita dig från oss...!! ;-)

    SvaraRadera
  4. Tobbe: Haha, jaha, e det så det e?!! Jag önskar dig en trevlig afton!

    SvaraRadera