tisdag 20 september 2011

Segt som ..... !

OMG vad det är segt nu! Känner jag är riktigt trött och seg och hade jag kunnat så hade jag boostat och bara tryckt i mig massa bra mat för att nå toppen igen. Men nu vill jag se om jag kan nå hårdhet tills på fredag för en utomhusshooting därför skiljer sig denna veckan mot övriga i kostväg.

Jag jublar väl inte direkt över denna veckas måltider då jag saltar maten extremt mycket mycket nu och då jag normalt sett saltar väldigt lite så reagerar ju smaklökarna därefter. Dricker mycket vatten till måltiderna och kombinationen av salt och vatten kan emellanåt kännas som en kallsup =). En sup iallafall, haha! Men jag gillar ändå denna vecka och tycker det är roligt!!!! Det är spännande och jag älskar expriment. Jag är nyfiken på hur kroppen reagerar denna gång då det var två år sedan sist jag utförde detta.

Tyvärr kommer det säkert inte synas så mycket på bilderna då vi är utomhus och inte är uppumpad som i en gym-miljö. Jag är ändå ute efter hur känslan är och om mitt upplägg fungerar till nästa gång jag vill bli hård =).

Idag har jag varit extremt trött så styrkepasset fick jag kämpa mig igenom.......men efter lite vila och läst Hänt Extra piggnade jag faktiskt till. Denna tidning läser jag annars bara hos frisören men idag känner jag att jag vill ha koll på kändisvärlden. Gick därför till fisk och köttdisken för att kolla utbudet till kommande dagars energi-laddning.
Hittade förresten denna "vackra" bild med en tidning från posten, åh det är säkert en utsökt morotskaka eller vad tror ni? =)

Massage hade jag behövt imorgon, finns det någon som ställer upp eller måste jag ta min naggade kavel?! haha

3 kommentarer:

  1. E du bara här i Stan så ska jag väl kunna mangla dig lite?!? ;-)

    SvaraRadera
  2. Tobbe: "Mangla" min "vackra" kropp, haha, nä jag föredrar då min kavel! tack för ditt fantastiska erbjudande!

    SvaraRadera
  3. Trodde du ville ha dig en riktig genomkörare, så därför "mangling"... ;-)

    SvaraRadera