lördag 28 januari 2012

Vanligt och ovanligt!

Detta har jag aldrig varit med om när jag köpt ägg att jag fått blandad sort! Då kränger jag en del ägg.....(man behöver inte vara kriminell för det som media nästan vinklar det till då de skriver intagna äter ägg i mängder....) lite kul  upptäckt av blandningen hur som haver.
Vanligare är dock min frukost! Efter kolhydraterna intagits njuter jag av saltade ägghalvor med en dubbel Espresso, åh jag njuter av varje halva =)
Shit vad jag sovit inatt! Gick och la mig toktidigt igår så jag trodde verkligen jag skulle vakna tidigt också och genomföra en boxpass på förmiddagen. Men ICKE! Jag vaknade vid 02 och var riktigt hungrig så jag gick upp och åt lite räkor =) och vaknade till vid 7 sen minns jag inget förrän jag vaknade upp vid 9,30!
Skönt att få ta igen sömnen så klart men frukosten hann inte sjunka till passet så nu laddar jag inför ett tufft benpass till eftermiddagen istället som ska bli minst lika galet lyckat som sist! Svartna framför ögonen och gå med vinglande ben efter hantelgång och knäböj-det är blir min målsättning! Ladda med bra mat fram tills dess!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar