tisdag 24 januari 2012

Black is Back!

Finns det något godare och härligare än ett benpass med tunga benböj, tunga benpressar, hantelgång, benkick i dropset och "bakut-sparkar"? Det var ett sånt härligt benpass där jag kämpade så det svartnade för ögonen och det innebär att jag inte leker. Eller leker gör jag så klart men att det är med allvar. Jag älskar verkligen att ta ut mig!! Så skönt att slippa fokusera på att byta vikter fram och tillbaka som bara det kan göra mig slut ibland. Enkelt och bra att bara fokusera på att få upp vikten och finna kontakten med musklerna. Det blir grymt tryck i träningarna när jag kör med PT Anders Hammarsten. Grymt bra! Boka honom en timmer på http://wellnesstudio.se/karlskrona/vi-erbjuder/personlig-tranare.

Lite halt under sulorna på sina ställen! Typiskt att solen gömde sig när jag visade mig ute.......=*/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar