måndag 16 januari 2012

Mör i kroppen!

Mör i både armar och ben tycker jag så skulle jag läggas på grillen skulle jag säkert vara en riktigt delikatess med saftigt och kött av bästa kvalitet!
I helgen körde jag mina två sista pass på gymmet i Kalmar med stor sorg så klart då det oförtjänt läggs ner. Lördagens armpass samt en bröstövning gick dock inte alls som jag föräntade mig. Jag saknade "tryck" och fick panik pga solen som stekte på mig vart jag än i lokalen befann mig. Jag blev kokhet o trodde jag skulle få värmeslag faktiskt. Att jag tränade i långbyxor gjorde ju inte saken bättre heller....Jag fick tänka om lite med övningar så jag prioriterade de övningar jag kände mest kontakt med och nötte många set av få övnignar istället. Så tänker jag när humöret svackar och istället för att bli irriterad över saknad kontakt fokusera på rätt övnignar för mig.
Benpasset igår däremot kallar jag tryck! Fruktansvärt bra och det var skönt att få ett sånt avslutningspass i lokalen. Nötte många många set av samma övning. Benpass innebär alltid short för annars är det så lätt att fastna tycker jag. Mina Venice shorts e jag stolt över och tänker mer än ofta tillbaka till Training-Paradise!
Gutt e det! Min förbränning verkar ha satt igång också för jag är galet hungrig hela tiden typ =) Men det är bara att lassa på! Passa på så länge jag tillåter mig.
Passa på att lev i nuet och planera inte för mycket för framtiden! Framtiden är oviss. Gör det du kan och vill idag, imorgon kan det vara försent! Krama dina nära och kära!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar