torsdag 2 februari 2012

Ett tillfälligt fall

Dag fyra på min "diet" och det har känts roligt och enkelt men idag föll jag visst tillbaka något....men redan nu känner jag ny energi och kraft så det var bara någon tillfällig svacka under några timmar. Thanks God for that!
Humöret svek och knäböjen kändes motiga...riktigt motiga....mer vanligt tryck i pressar och kickar som vanligt så det gläds jag åt! Men det som idag har varit är passé och nya blickar framåt. Lördagen inom räckhåll och fantasier som hotellfrukost, IKEAS kanelbullar, Subs och andra gottigheter finns i hjärnan. Höjardagen och belöningsdagen! Ni vet alla vilken glädje denna dagen bär med sig. Sen ska det vara lite motigt emellanåt för det ska inte inte vara lätt! Skulle det vara lätt så skulle hela befolkningen vara tränade. Det är mitt val jag gjort att skilja mig ifrån Svensson då jag alltid haft svårt att vara som alla andra. Det tycker jag är tråkigt.
"Scanningen" av kroppen är gjord för att se min utveckling i procent i muskelmassa och fett. Ska bli en rolig resa och se hur min kropp svarar. Jag har den bästa PT:n vid min sida, Anders Hammarsten, som kommer följa min utveckling, justerar vad som behövs och stöttar under resans gång. Genom hans hjälp kommer min kropp känna sig mindre stressad och jag kommer vara lugn för om jag lyssnar och lyder kommer jag bli den jag vill vara denna vår och sommar. Bara jag får hålla mig frisk och får leva i en lugn tillvaro och att alltid ha roligt!
Snart är det TAKIDA i Kalmar som jag så klart inte ska missa och en riktigt bra träningslåt som ger mig det extra är:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar