tisdag 6 december 2011

Visar mig återigen

usch ja, efter några otroligt jobbiga dagar precis har passerat har jag tittat upp ifrån mitt djupa mörka hål och ser ljuset igen. Move on! Lev aldrig kvar i det gamla utan det är historia utan blicka framåt!
Som lite plåster har jag bokat in mig på hotell i Stockholm slutet av detta år där jag ska ägna min tid till gymträning, mysiga promenader och god mat!
Nu har jag spättan i ugnen och jag vet inte riktigt hur jag tillagar denna fantastiska goda fisk. Jag arbetar aldrig med recept men det blev rullader som jag kryddade med fiskkrydda, dill och salt. En filé var så fin att den lät jag tillagas som min torskfilé. Ja det kommer säkert smaka "Fina Fisken"!
Tidigare idag har jag kört ett härligt benpass. Jag kommer få fina markeringar och rumpa till våren =)
Då jag var på sjukhuset igår fick jag restruktioner om att inte träna överkropp men jag var lika glad i att få köra ben även att jag hade annan muskelgrupp på agendan men det kommer ju fler dagar!
Jag blev så bra omhändetagen igår och jag har aldrig skrattat och varit på så gott humör efter ett sådant besök. Rätt person på rätt plats! Det är så viktigt!

 "Before and after" ca en kvart i ugenen
Mmmmm fisken blir super duper!!! Jag gillar alltid maten jag lagar själv =)
Man kan ju tro att jag smuttat på vinflaskan medans jag cookade för bilderna jag tog var ju helt suddiga, det märkte jag inte alls när jag hade tryckt på avtryckarknappen.......Gott var det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar