onsdag 28 december 2011

Röda Mattan är utrullad!

Det känns så härligt att den röda mattan är framrullad när jag kommer och besöker huvudstaden =)
Jag vill stanna här like forever! Men ingen panik än, jag har flera dagar att nyttja till och nu njuter jag av nuet!
När jag kommer hit upp har jag även mina vanor som jag alltid besöker, iallfall i matväg och i promenadväg. Imorse tog jag fina kort under min morgonrunda kring Djurgården och på massa annat och sen får jag meddelande om att mitt minneskort är trasigt, fans skit liksom! Så mina kort är borta och jag som tänkt lägga upp lite bilder och visa hur bra jag har det och hur jag trivs här uppe......tur jag har en till kamera med mig men det minneskortet passar inte i denna datorn jag har med mig =(
Gårdagen började med shopping och lunch på favoriten Kalori med min polare som jag träffade på Playitas, Fuerteventura. Känns alltid så roligt att träffa Stina för hon är ett energiknippe och jag älskar människor fyllda av energi och glädje. Hon arbetar bland annat på Balance City så jag fick en rundvandring där innan vi intog kaffe på Kofi. Jättefrächt gym! Härliga färger, fina omklädningsrum och mycket av allt i utrustning så här finns alltid plats. Idag klädde jag om till mitt Complete Fitness Linne och körde ett bra axelpass där efter en lunch på Kalori...igen =) Jag har mina rutiner när jag kommer upp som sagt men det jag brukar variera är hotellen. Denna gång bor jag på Crystal Plaza.
Bra läge och bra frukost och bra rum. Snart biobesök igen, skönt att koppla av med efter underhållande dagar så igår blev det Drive och ikväll Maktens män.
I love Life!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar