måndag 19 december 2011

Hej och hå-jag har ingen luden tå!!!!!!!

Idag har jag dansat lite Zumba och Kidz Showdance! Men jag måste säga att jag kände mig mycket mer bekväm med Kidz Dance, det tyckte jag var riktigt skoj, haha!
Jag körde ner mot Skåne idag och träffade massa nya glada människor som brinner för träning eller att "entertaina". En tjej sjöng för så det kändes som jag satt i "Idol-juryn" för borden stod likt som i deras studio, några visade lite dans och sen deltog vi alla i resten av aktiviteterna  samtidigt som vi intervjuvades.
Som om jag inte hade nog med huvudbry med vart jag ska hän, plugga, vara kvar där jag bor nu eller flytta? flytta vart? Kalmar, Sthlm eller sticka iväg en period igen? Fortsätta arbeta inom träning är önskvärt men i veckan fick vi ett dystert besked att gymmet ska läggas ner i Kalmar så nu får vi se hur träningen kommer se ut i Kalmar framöver. Frågorna är många men ingen som kan svara!!
Sömnbrist de senaste veckorna, svar Ja!
Hur som helst har jag haft en bra rolig dag denna dag i Lund. Men när jag var halvvägs började spolavätskan lysa och jag orkade verkligen inte stanna och fylla på. Det är ju så kallt när det är så grått och fuktigt ute! Den sparade jag till mina omkörningar =) Prioritera! På hemvägen började bensinmätaren lysa och jag var ganska kall och såg det som en sport först men jag gjorde ett stopp i Nättraby någon mil ifrån Karlskrona för jag hade inte orkat med att bli soppatorsk.....Vad skulle folk tro om mig? Ärlig som jag är och alltid en vilja att bjuda på mig själv erkänner jag mina brister och handlingar som inte alltid är så lyckade för att få andra att skratta för det är trots allt det som får mig att le! Jag känner mig otroligt glad när jag får andra att skratta! Så jag kan ju erkänna att jag nästan lyckades hamna i Hässleholm på nervägen till Lund. Jaja, sånt som händer! Så länge jag har tiden, vätska och mat brukar jag kunna hantera sådan situationer, jag är ganska van! =) Min träning flyter på grymt bra så jag ser ljust på 2012 kroppsmässigt =)

Celcius, protein, vatten och kaffe ett riktigt bil-kit!

Min briljanta kyl-låda! In med den i frysen minst 4 timmar innan den ska användas. Jag lägger den dock redan innan jag går och lägger mig kvällen innan. Gelén i botten fryser och sen håller den lådan kyld! Perfekt! Så underbart skönt att slippa kylbag och kylclimp. Den blir inte heller vattnig på utsidan. Jag gillar verkligen denna matlåda enormt!

2 kommentarer:

  1. Var hittar man en sådan matlåda?

    SvaraRadera
  2. Anonym: jag tror jag köpte den på Lidle för 80 spänn eller nått, special-vara så inget som de har till "vardags" men håll utkick.

    SvaraRadera