måndag 26 december 2011

Väskan är packad!

Ja inte jag! Inte ens igår var jag "packad" för det var det väl så många andra som var utan jag passar på att tillbringa tid i gymmet istället när det är lugnare kring juldagarna. Jag kände att jag under dagens ryggpass nog är lite sliten i kroppen så det ska bli skönt nu att åka upp till Stockholm för att vila och bara njuta av den vackra staden! Klart träningskittet finns med "just in case" =)

Någon uteservering blir det nog inte denna gång, eller förresten det kanske det blir! Det är ju så varmt och känns som vårväder så uteservering finner jag säkert!
                                          Stockholm by night är så ljuvligt!
Kalmar är vackert också så klart! Jag undrar som en flundra vart jag är om ett halvår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar