torsdag 22 december 2011

Relax!

Så skönt att vara i fas vad det gäller julen iallfall. Samtliga klappar inköpta och inslagna och när jag inte bryr mig så mycket om julen längre så innebär det också mindre stress och mindre julaktiviteter.
Men det kändes idag som de flesta var lugna och hade kontroll. Både i stan och på maxi var det lugnt och jag kom smidigt fram dit jag skulle. TIll skillnad ifrån mitt benpass i gymmet! Där j-lar ska det vara tempo och kämparglöd som ska dominera. Jag börjar gilla benpassen så pass mycket att det är det bästa passen. En mix av långsamma/explosiva/statisk och pulshöjande övningar I LIKE A LOT! Hinner mina ben återhämta sig till juldagen blir det ett nytt benpass och då har jag mycket energi i kroppen som vill ut till musklerna. Julafton är ju en dag med mat och familj där man förflyttar sig från bord till soffa och soffa till bord....=)
2011 har verkligen varit ett fantastikt år för mig, "Golden year"! Vilka resor jag har har varit med om, vilka fantastiska männsikor jag träffat, samlat på mig nya erfarenheter och vilket underhållande år jag haft! Tack alla ni som är en del av det och mig!  Det blir svårt att matcha detta "Golden Year" nästa år men förhoppningsvis kommer det bara mera! Jag ska försäka plocka med mig "godbitar" till nästa år!
God Jul alla och ha en mysig helg! 
Oj vad snö det var förra året!! Otroligt mycket snö kom under natten till julafton också minns jag väl! Skulle till gymmet och fick skotta mig ut och trodde aldrig jag skulle kunna ta mig dit. Skönt med bara fina vägar idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar