söndag 2 januari 2011

Skålat in det nya året!

Gjorde väl vi alla vid Midnatt och jag lyckades hålla mig vaken! Hade packat partyväskan med en Redbull just in case men det förblev oöppnad, även dagen efter faktiskt =)
Men shit vad blåsigt det var vid midnatt när vi var ute och smällde. Man piggnade därför till lite när man kom in, och så blev det hedligt bordshockey innan det blev sängen. Mycket trevligt avslut på 2010 och infirande av 2011!
Inga löften har jag avlagt för när jag bestämmer mig för något så kan det vara torsdag, en dag i februari, mitt i semestern eller något annat men för andra fungerade säkert med nyårslöften...eller not...!
Men jag funderar på att införa en stående dag i veckan och tidpunkt där jag ska planera in mina investeringar för kommande helg, för att vara tydlig, hitta de rätta raderna i spel! Eller det kanske räcker med varannan vecka för jag kan ju inte vinna för mycket, det har man ju hört hur man kan blir när man vinner för mycket.....eh.....no risk eller hur?!
Jag har däremot bestämt mig för att strukturera upp året 2011 i olika delar för vad jag ska uträtta och vill med året. "The sky is the limit".
Därför kommer jag nu dra mig tillbaka lite i mitt bloggande. Det känns som jag inte riktigt är på humör för att blogga som jag gjort innan så jag pausar. Fast vem vet, som Felix tomatketchup så kan man alltid ändra sig!

5 kommentarer:

  1. Jag kommer säkert att sakna ditt bloggande, men samtidigt förstår jag dig. Är själv väldigt tveksam, visst är det skoj att skriva när lusten faller på men ibland känns det bara som ännu en stressfaktor. Det finns annat att lägga den tiden på och man lever ju faktiskt bara här och nu. Fattar inte hur en del bloggare hinner med uppdateringar flera gånger per dag. Sen har man ju facebook också... puh. Undrar vad man gjorde innan datorn fanns. =)Lycka till med dina planer och ha ett bra 2011! /Pernilla

    SvaraRadera
  2. Pernilla: Åh tack så jättemycket för dina ord och att du följt mig. Det som är tråkigt är att när man via statistik ser hur många som läser dagligen, men att man sällan får kommentarer gör att man tappar motivationen. Man ger men får inget tillbaka, därför lägger jag allt fokus på mig själv nu. Jag önskar dig ett toppenår! Kör hårt och arbeta målfokuserat och analysera, det kommer gå så bra!! Vi får bli face så för vi följa varann där istället, du hittar mig =) Ha det underbart!

    SvaraRadera
  3. Å vad trist!! Men förstår dig också, hoppas du hittar tillbaks till bloggeriet snart iaf!!

    SvaraRadera
  4. Eva: Tack vännen! Kanske gör ett inlägg lite då då, tex om hamburgaren =)

    Madeleine Andersson

    SvaraRadera
  5. Haha, ja jag funderade faktiskt på hur det skulle bli med rapporteringen av den nu då, men det blir ju liksom som en cliffhanger här nu, spännande ju!! :)

    SvaraRadera