söndag 30 januari 2011

Sköna söndag

Fantastiskt väder
Härlig morgonrunda
Något ansträngande men en löparrunda med stort leende
Endorfiner i mängder så jag går på fullvarv!
Jag följer min plan som jag tänkt
Givande gympass av bröst och biceps. Trivs så galet bra på http://www.wellnesstudio.se/karlskrona och de som jobbar där har samma energi som en annan så jag blir så glad att få vara med energigivare! Det är med stort leende jag går dit var gång.
Spännande aktiviteter inom räckhåll! Tyvärr blev det ingen träningsresa till Tallin men andra roliga aktiviter följer till våren!
Ny fräsch dancemusic i öronen som absolut inte drar ner på mitt tempo!
Och manligt besök väntas till kvällen
På min kycklingjakt idag tog jag med mig kameran och jag vill också köra på isen!!!
Ser grymt skoj ut, speciellt när de körde på bakhjulet.
Jag gillar verkligen att fota men det var länge sen jag bara tog med mig kameran för att bara ta lite kort. Det känns ju lite fel att säga att kameran är lite tung att bära med sig längre turer med tanke på den träning jag utöver men ibland är det faktiskt sanning. ;)
Hoppas ni alla haft en lika underbar solig och behaglig söndag!Nästa inlägg kommer jag vara lite mer seriös så jag vill önska alla välkomna åter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar