måndag 31 januari 2011

Det goda segrar till slut!

Hur går det med er träning? Presterar du enligt din plan för att nå ditt uppsatta mål med både träning och kost? Går allt bra gratulerar jag och just keep on going!
För er som kämpar men ändå inte når dit ni vill, vill jag bara att ni aldrig ska glömma följande:
"Det goda segrar alltid i slutändan".
Känns det tungt och motigt trots hårt slit i träningslokalen eller ute och du tankar kroppen med bra kvalitetsmat i rätt mängd men ändå så "händer inget" och du blir förbannad och arg.
Lugn, alla hamnar vi där förr eller senare när kroppen når sin platå men tänk då att det goda segrar alltid. Förr eller senare kommer resultaten, ha tålamod! Trilla bara inte dit och trösta dig med socker eller felaktig fet mat utan fortsätt fortsätt vara ensvis så släpper det så småning om. Men jag vet själv hur j-ligt det är!
Resultaten kommer visa sig när du äter gigantiskt med grönsaker och minimalt med socker och felaktigt fett. Ditt goda levene kommer att belönas!
Om det fortfarande känns motigt om några veckor är mitt råd att analysera hur din vardag ser ut och utifrån den analysen göra justeringar.


Lyssna här och känn inspiration och ditt nästa träningspass kommer bli ditt bästa!

2 kommentarer:

  1. Ja, det känns motigt för jag ligger i sjuksängen och har inte fått inviga mina nya, fina, rosa träningshandskar, buhuu... :´(

    SvaraRadera
  2. Eva: Neeeej fortfarande så =( Jag förstår din frustration men bara se till att dricka massa vatten och bara tryck i dig grönsaker så ska du se att kroppen reparerar sig! Stora kramen och du måste vara frisk till helgen!

    SvaraRadera