måndag 10 januari 2011

Status Hamburgare

Ok, en statusrapportering av mitt "Happy Meal" som de borde byta namnet på.
Det ändå som skett är att det är lite mer flott på tallriken, brödet har spruckit och köttbiten dragit ihop sig ännu mer. Doftar inget märkvärdigt utan som det gör när man gör entré på McDonald´s fast inte lika mycket, inga tendeser alls till angrepp dock....
Hamburgaren 2011-01-10!Hamburgarens inköpsdatum 2010-10-24!
Jag funderar faktiskt på att slänga det snart för inget händer och det ser inte så trevligt ut när man kommer ut i köket. Vad lär vi oss av detta expriment av snabbmaten?

Imorgon har en vecka passerat sedan jag började tänka mer på vad jag stoppar i min kropp kontra träningen. Det har varit en lyckad vecka och jag mår verkligen toppen! Inget socker i form av glass, choklad eller bakverk har slinkit in i min mun, I rock! Jag har äter mycket mycket grönsaker med alla dess olika färger, mer fisk och har hittat en jättebra struktur som gör att jag äter regelbundet och minskat mina portioner. Jag har inga nötter hemma så jag piffar min gröt med frön istället. Jag höjer min energi var fjärde dag och då inte i form av skräp utan mer av kolhydrater eller protein. Men nästa gång jag åker till Kalmar blir det nog en dag med Extra Allt om känslan skulle finnas! Hittills har mitt resultat varit kanon, förutom min fräscha feeling har jag förlorat endel vätska vilket jag samlar på mig mycket vid fel kost. Jag är tyvärr fullt medveten om att allt inte bara är fett =). Rock on, to the gym!Hemskt ljus, behöver verkligen lägga mig i grillen men känns inte så illa in real så jag skyller på kamera, ljus och vinkel =) I´m trash!

4 kommentarer:

  1. Nämen heeeej!!!! Welcome back! :)
    Ja för tusan, kameran ljuger alltid som jag brukar säga! ;)

    SvaraRadera
  2. Eva: Haha, visst är det så, märkligt! Galet juh, tsss!!!! fin afton på dig!

    SvaraRadera