fredag 10 augusti 2012

Jultomten i augusti!



Jultomten heter MM Sports! Tackar dem för att jag vann ett träningspaket! Roligt med återförsäljare som vill ge och det är ett tecken på hjärta tycker jag. Dessutom har de bra produkter. Komiskt nog hade jag bara några timmar innan besökt en av deras fysiska butiker i Göteborg i Haga och när jag därefter kollar min Face på en uteservering på Avenyn har jag fått glädjande beskedet att jag vunnit! Jag blev så lyrisk. Min vistelse i Göteborg var Great! Hälsade på min underbara gymnasievän som jag har så många minnen med och vi var bland annat på Liseberg och lekte i "Spelhuset". Där skulle jag kunna tillbringa en hel dag, i just spelhuset alltså :) Jag älskar flipper, köra motorcykel och bilar och spela soft air hockey. Jag minns när ett nyöppnat uteställe i Kalmar hade köpt in ett sådant och vi spelade Hela kvällen! Alla andra drack och dansade men Carro och jag spelade så vi svettades och vi fick många kring oss men vi släppte aldrig bordet :) Det var tider det, 18 år var vi väl då tror jag....LOL. Efter lite spel förflyttade vi oss mot scenen och lyckades hamna på bra platser och rockade med Alice Cooper! Galet mycket folk som synes och speciell show! Trodde jag skulle hinna med mer spel och lite chokladhjul men han spelade i över 1,5 timme så det hanns inte. Han orkar än!



Jag testade på att gymma och körde ett grymt axelpass på ett gym i närheten där hon bor, Hela hälsan och de var en trevlig upplevelse. Bra bemötande och trevliga gymmare, speciellt när en kom fram till mig och berömde min utveckling :) Folk är så trevliga i större städer! O när jag var på ett fik fick jag också beröm av att jag såg så tränad ut. Nu börjar jag ju nästan tro de har rätt :) Det värmer så att höra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar