onsdag 29 augusti 2012

Såå roligt - Såå jobbigt

Jag har gått in i sista "slipningen" och den veckan är så otroligt kul men så otroligt tuff också.
Skrev innan mitt humör är på topp och att jag inte är trött men ner som en pannkaka känner jag inte det samma :) Jag har lite mindre tålamod och när det inte riktigt går min väg har jag börja säga små fula ord, så jag är rädd jag ska säga det ordet i fel miljö :)
Jag har nu slutat att dricka och laddar mest med potatis, sötpotatis och riskakor. Under mitt senaste benpass kämpade jag mig igenom tuffa övningar och kände mig lite frustrerad och "kinkig" när benen känns som mörast ville jag nästan gråta ut för jag visste att innan dagens slut skulle jag också hinna med promenad på totalt en och en halv timme. Men det gäller att bita ihop och se nu hur kroppen svarar och försöka göra det enkelt så 45 min promenad ifrån gymmet och en kvällsrunda på lika länge så fick jag mina totala 3 timmar! Kändes guld! Hopplösheten var besegrad. Ryggpasset idag var jag också lite frustrerad så jag är nog inte så enkel att hanskas med denna vecka :) hehe, ja men jag menar inget illa.
Jag skulle kunna nästan döda för att dricka ett STORT iskallt glas grapejuice. Jag älskar ICAs röda grapejuice! Jag tycker dock denna veckan är otroligt rolig för det "händer" lite och är så annorlunda. Vågen går jag ner på också och jag trodde aldrig jag skulle komma till det jag är idag men med rätt verktyg att PT:s kunskap är jag snart där jag vill vara. Efter detta projekt ska jag sen äta på normalt för att försöka bygga lite mer volym på benen och för att öka volym krävs mer mat.
verkar vara strul med att lägga in bilder men det kommer senare då.

7 kommentarer:

  1. Här händer det inte mycket!? Hur går det med träningen egentligen?

    SvaraRadera
  2. Johan: Heeej!!! Jo jag kämpar på men kan väl säga att jag lagt ner bloggandet mer eller mindre, det bara blev så. Hoppas livet leker med dig o att din träning rockar :)

    SvaraRadera
  3. Det var tråkigt att höra att du har lagt ner bloggandet. Man kanske får se dig skymtar förbi nåt gym i Kalmar istället då :)

    SvaraRadera
  4. Johan: Fint skrivet av dig :) Du hittar mig garanterat på gymmet i Karlskrona i veckorna :) Önskar dig en underbar helg!

    SvaraRadera
  5. det har blivit lite kött på ryggen nu maddeladde.ser bra ut.chins fortf eller?.va ett tag sen nu,din spännrumpa :P

    SvaraRadera
  6. Haha! Mycket varierad ryggträning på alla dess sätt. Sköj!! Dags för dig att gymma i stan istället tycker jag. Annars får vi pannkaka istället!!

    SvaraRadera
  7. hehehe,kan tro att du tar mig i alla övn nu....ingen mojjop än madds....men det ligger o pyr :P

    SvaraRadera