söndag 26 augusti 2012

Skarpare dag för dag!

Åh jag mår så toppen! Allt går som det ska och genom de verktygen fått fått genom kost och träning rockar verkligen. Dagarna enkla, inget konstigt humör, känner mig inte trött, jag sover bättre och inget sug efter något annat än den kosten jag äter. Dessutom älskar jag maten som jag stoppar mig.
Denna bild togs imorse.
Igår fick jag sällskap på min kvällsrunda med polaren och hennes hund och det är så mycket roligare att få sällskap på sina turer. Massa annat skoj också som att jag har fått nya köksstolar så nu ska jag jaga nytt köksbord och det kommer bli så bra. Hittat massa träningskläder också så jag väntar så till måndag då Kraftverket gym har öppet så jag kan investera i lite nytt träningsmaterial :)
Nu är jag inne i en härlig period som "just like walk in the park"!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar