onsdag 22 augusti 2012

Ladies call

Två veckor kvar från och med idag!
Två veckor med extra fokus på mat och träning och sen går jag över till mer energirik och större portioner mat och glass :) Glass i "stora" lass är det jag saknat mest denna sommaren. Jag är inte mycket för att äta lite faktiskt :) Därför har jag igår stämt av med Glassiären här i Karlskrona där man får myyyycket glass, och jag kan lugna mig med att de har öppet hela september! Lugnande ord!
Jag hoppas dessa kommande två veckor svarar riktigt positivt då jag utesluter vissa produkter som jag ätit tidigare för att tajta till och sen är jag nöjd för denna gång.
Lite action-bilder från gymmet i förra veckan. Tilläggas ska att de är tagna med en reserv-mobil m 2 megapixelkamera så skärpan och verkligheten inte riktigt stämmer överrens med verkligheten men man ser massa och lite hårdhet iallafall. Inte de vackraste bilderna jag har på mig men man ska inte mes-köra för det får man inga resultat med. Men ibland är det tur man inte ser sig själv i action ser jag visst :)


4 kommentarer:

  1. Vilken babe ;) Tycker du har gjort dig förtjänt av en stor glass :)

    SvaraRadera
  2. Johan: åh jag tackar, charmören! :)

    SvaraRadera
  3. Wow, vilka fina muskler Madde ;-) Jättesnyggt!!!

    SvaraRadera
  4. Anonym: Vad fint sagt, tack, det värmer!!!

    SvaraRadera