torsdag 17 maj 2012

dag ??

Ja det kan jag undra!
Hur som helst kan man ju tro att min frånvaro skulle beror på fall men icke! Bara inte prioritet med att blogga och måste lägga min dyrbara tid på annat. Summan av kardemumman är att det går som det "ska". Vissa dagar känner jag mig tightare än andra så klart men det beror oftast på andra situationer runt omkring så när du känner likadant, fundera inte så mycket och syna dig inte utan bara du vet att du håller en bra kost och en träning med kvalitet så gynnar dig detta i slutändan. Träning av kvalitet är oerhört viktigt för mig. Så onödig tid att lägga på träning om det inte är kvalitet utan då är det bättre att använda tiden på något annat istället. Vid träningen ska det vara rätt kost innan och efter träning och träningen strukturerad. Har jag inte detta lägger jag hellre den timmen på en  social aktivitet istället med en kompis exempelvis.
Kämpa på nu till sommaren så har vi nytta av vårt kämpande till härliga sommardagar på stranden och några glas vin sköna sommarkvällar där vi då kan gotta oss i denna sköna tid vi har framför oss.
Rock on!!
Ögongodis =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar