lördag 5 maj 2012

Dag 5

5:e dagen var en bra dag så jag börjar skriva om den istället för fjärde dagen :)
Morgonjogg med lätt regn var helt underbart. Bra syre och jag kände mig ganska alert och utökade rundan med hela tre minuter "ler. Jag är inte lika alert när jag precis vaknar men det gäller bara att vara förberedd. Dels att planera morgonen dagen innan så jag vet vad som gäller när jag vaknar. Att också kvällen innan lägga fram träningskläderna så jag slipper tänka och känna efter så lite som möjligt utan "just do", gå upp på toa, klä på sig kläderna och dricka och sen på med skorna och sen är jag ute. Helt perfekt! Istället för att börja gräva i garderoben efter kläder för då kan jag aldrig bestämma mig om vad jag ska ha och då tar det onödig tid och energi =)
Bra struktur med övrig träning och kost. Rygg och Axlar på agendan och under dagen lassade jag in räkor/kräftor, ägg, kyckling, egna nötfärsbiffar, grönsaker, mathavre och gröt till frukost. Frukosten är det målet jag äter i stort sätt samma varje morgon. Konstigt nog blir jag aldrig trött på den ändå.
Fjärde dagen som då var dagen innan blev en ätardag där jag åt det mesta jag kom över =)
Jag har inget mer att tillägga den dagen, haha.
Sverige-tröja på ikväll och följa vårt svenska landslag i hockey! Like!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar