fredag 25 maj 2012

Äntligen!

Har jag "pillat" klart med min nya Rosa Smartshake! Att det skulle vara så svårt denna gång att få fast hängaren gjorde mig något irriterad. Jag är dessutom född utan tålamod så det blev lite pust och stön och en lite skadad nagel men Jag vann! Hehe! Att den rosa skulle vara så mycket svårare än de andra två jag har köpt innan begriper jag inte :)
Denna rosa fina ska jag ha till mina träningar i Kalmar så jag slipper packa ner den varje gång och med risk att glömma. Så smidigt med PWO innan, fyller på med vatten under passet och sen blandar proteinet efter träningen.
Åh jag tycker inte jag får det jag förtjänar för närvarande.....en ganska paj mage har jag och jag känner mig slät och lite risig just då magen är som i reklamen ni vet, när tunntarmen pratar med tjocktarmen (eller om det är tvärt om) som undrar vad som föresgår egentligen. Jag dricker lite olja varje morgon för att smörja upp lite för att se om det hjälper och även till kvällen "shotar" jag lite. Inte speciellt gott alls men nu har jag vant mig och hoppas att snart det ska bli bättre. I början hällde jag lite i ett snapsglas för det skulle vara lite "roligare" men nu tar jag en liten mun ifrån flaskan istället, haha!


6 kommentarer:

  1. Visst jobbade du på Playitas förut? =) Hur var det? Tror du att dom tar emot praktikanter? Är cert. massageterapeut och nu efter sommaren ska vi läsa till spaterapeuter och sedan pt. I höst ska vi ut på vår spapraktik och tänkte försöka få den på playitas. Tror du att det är möjligt? :)

    SvaraRadera
  2. Ebba: Stämmer alldeles utmärkt! Jag jobbade där en säsong och du var där med din familj om jag inte minns fel? :)
    Vad kul med massage! Du kan komma tilll Karlskrona och göra din praktik istället, det är väl mer lockande? =)
    Ingen aning om de tar emot praktikanter och de som var ansvariga under min tid är inte kvar nu. En kompis Stina åker dit emellanåt som också jobbade där innan mig så kontakta henne för bättre info och hon är alltid där under Aerobics week, hennes blogg är http://www.fitnesscross.se/blog/stinaandersson och hälsa ifrån mig! All lycka till!

    SvaraRadera
  3. Haha yes, det var jag! ;) Var för feg för att säga hej :P Haha. Jaa, varför inte ;) Fast jag skulle gärna slippa mörka Sverige i november :P Åh, tack så mycket! Det ska jag göra :)

    SvaraRadera
  4. Ebba: :) Jag som är så snäll :) Jag håller fullständigt med dig, november är inte alltid så ljus i Sverige och temperaturen ingen hit. Så lite så och hoppas du kommer iväg!

    Madeleine Andersson

    SvaraRadera