fredag 20 april 2012

En Klassiker

Ett leende och med just kommentaren - "Det är en klassiker" fick jag av en kille ifrån mitt gamla gym som stod framför mig i kassan i affären när han såg vad jag handlade :) Först tittade han på mig och sa, -Madde, styrke-tränar tränar du? Med blicken att svaret redan var givet. Och visst är det faktiskt så, att vi gym-männsikor handlar just detta:
Mina bananer är väldigt heliga. Efter varje pass intas alltid en banan och där efter proteindrinken och det är lika gott varje gång. The Reward, big time! Det är så GOTT! Kexchokladen får tala sitt egna språk. haha. Men jag blev lite besviken på dessa två nyheter och håller mig till originalet. Lite för mycket choklad faktiskt även att jag inte trodde dessa ord skulle komma ur min mun då det Aldrig kan bli för mycket choklad men jag saknade kexmassan i dessa nya varianter. Bra, då vet jag det! Det varit massa skratt och trams idag och denna bild gav mig bland annat ett skratt och kanske för jag kände mig träffad vid för mycket intag av just choklad:
Iallafall när det blir ofta, men det gäller att ha kollen och det är ju skönare att ha den själv än att byxorna har den "ler. Men shit vad jag älskar choklad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar