lördag 16 april 2011

Tar i så jag blöder!

Jaa, ojoj! jag har fått en spricka i munjipan ungefär, och efter första set såg jag ut som Dracula =) Precis som på bilden faktiskt! Jag har sedan några veckor tillbaka kört högreppare och galet sugen på att köra tungt igen planen är att fortsätta köra detta en vecka till men nu kunde jag inte hålla mig längre. Beklagade mig såååå för polaren så kom med ett utmärkt idé som jag aldrig testat innan att köra en kombo helt enkelt. Jag blandar lätt med tungt! Skitskoj och bra tryck. Jag kör 4 set av varje övning, och kör varannatset lätt och tungt. Påbörjar varje ny övning med lätt så varje avslut avslutas tungt. Åh vad det kändes roligt! Igår fick jag ett tråkigt mail som tynger mitt hjärta med tvekan. Fast egentligen var det absolut inte tråkigt, tvärtom, bara att jag för stunden önskade mig lite "extra allt". Jag är som en gummiboll, hit och dit, upp och ner, jaja, får se vilket beslut som ska fattas. Återkommer i detta vid mer klarhet! Jag är mer klar i att jag vill ut och resa! =) like always

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar