lördag 23 april 2011

Spänningar i magen

Med ett stort leende var jag påväg mot Stockholm igen! Alltid samma underbara känsla men denna gång också med lite spänning i magen med tanke på att jag vill prestera maximalt imorgon och se vad jag går för i olika fystester. Därför har jag idag haft så lite aktivitet som möjligt och chillat runt på gatorna och träffat en polare och vi hamnade i solen på en av uteserveringarna på Medborgarplatsen, inte helt fel och ensamma var vi inte heller. Så härligt att se mycket folk i rörelse. Nu ska jag strax krypa ner men först göra iordning morgondagens träningsväska och lite mental träning.Hur dagen än slutar imorgon så känner jag mig redan som en vinnare och återkommer vad jag utsattes för, för det vet jag faktiskt inte själv riktigt. Men jag är redo to kick ass! Och alltid kul att vara med om erfarenheter som säkert aldrig kommer igen. Bra beslut jag fattade.


2 kommentarer:

  1. Lycka till vännen, o skynda dig o uppdatera resultaten så vi får ta del av dom =)
    Ha en fortsatt trevlig vistelse i Storstaden

    kram o puss
    M

    SvaraRadera
  2. Skönt att du är nöjd med ditt beslut! Det är det viktigaste! Lycka till!

    SvaraRadera