söndag 20 februari 2011

Hyllar Anna och Jimmy!

Upp som en sol, ner som en pannkaka men nu är jag åter uppe igen! Jag hatar verkligen att vara en "jojjo"! Efter jag firat mitt trevliga delmål trodde jag att resten av veckan skulle blir lätt efter en fin belöning av mig själv vilket var min tanke att det på såvis skulle vara lättare för mig att kämpa vidare mot nästa mål men pang in i muren! Chock! Jag började riva muren som jag byggt upp mer och mer. Genom att riva den är alltså inget positivt i detta sammanhang.
Det gäller att se upp att jag inte river den för mycket utan att istället börjar bygga upp den igen......och idag känner jag mig bättre och gladare och jag hoppas att jag snart reparerat muren och att den inte skadats för mycket efter två jobbiga dagar. Jag måste bli mer cool i mig själv har jag insett, när jag får lite panik så stressar jag kroppen och stress är absolut inte bra för resultaten. Så nu ska jag försöka bli Mrs Cool! Så ligger dagsstatusen på mig och den går uppåt nu igen, Amen!
Jag vill hylla två fantastiska människor som satt extra krydda på min helg.
Anna i receptionen på Malkars Träningscenter i Kalmar Västra, för ett fantastikt bemötande och trots att pratat med två andra i lokalen tidigare tillfällen, inte fått den ljuva musik i öronen som jag fick av Anna (mörkt långt rakt hår, ifall fler Annor finns så rätt person får äran) hon var rätt person på rätt plats och kan verkligen serviceyrket ut i fingerspetsarna och har även gjort min träningsekonomi blivit stabilare! (kan tycka de andra gjort tjänstefel faktiskt!)

Jimmy hyllar jag också som gjorde mig så glad över att kommentera att jag "tightat" till mig och det värmer extra mycket då han professionell i sporten och kan sin sak =). Han är mitt triumfkort som jag har i fickan om långvarig motgång skulle infinna sig. Ibland är det bara skönt att få prata av sig lite med människor som förstår och jag får lite tips. Han ska åter ställa sig på scenen i April men denna gången i BodyBuildning, tidigare har han tävlat framgångsrikt i Classic.(Jag är inte så insatt i skillnaden men tror det har mycket med vikten att göra)
Han kommer tävla för ett gym i Malmö. Mycket trevlig och förstående!
Jag är fullt medveten om att jag låter jätteknasig att gå in för något bara för min egna skull när jag inte tävlar men det är bara något fel jag har i hjärnan och en drivkraft som gör att jag vill toppa mig och tycker om att exprimentera och se resultat. That´s me, and I like it! Även att det låter konstigt i andras öron är inget jag bryr mig om, ju mer taggas jag faktiskt. Fråga mig inte hurdan jag var i tonåren, haha!

3 kommentarer:

  1. Vad gulligt av dig att du visar din uppskattning!

    /L

    SvaraRadera
  2. hur dan va du i tonåren?:P

    SvaraRadera
  3. L: Tack, det är jätteviktigt att alltid visa sin glädje när andra ställer upp för en! Jag blir så glad =)

    Anonym: Hehe, alltid harmlös så klart hehe =) fast ibland fick jag frågan varför jag alltid gjorde "tvärt om" av mina kära föräldrar haha!

    SvaraRadera