torsdag 24 februari 2011

Huvudstaden!

Skoj ska det bli att om några dagar bege sig till flygplatsen som ska ta mig till Stockholm och det ska bli fantastiskt roligt. Men först ska väskan packas men "Kom ihåg-listan" är redan skiven allt eftersom, strukturmännsika som jag är. En dag kommer bli ganska stressig då jag har möten inbokade och hoppas det faller en stjärna ner på mig förr eller senare, tålamod..!

Måtte bara klockan och kommunikationerna vara på min sida då ett av ställerna jag ska till är nytt för mig men så viktigt. Men utmaningar gillar jag ju =)Dagen efter ska jag andas ut och bara njuta av allt som staden erbjuder och jag ska gå runt mycket i de vackra områderna med kameran och vara tacksam över hur härlig min vardag är och träffa lite trevligt folk jag brukar passa på att träffa under mina visiter. Jag skulle därför vara jätteglad om det blir vackert vinterväder för jag hade tänkt satsa på mer uteaktiviteter och vila från gymmet dessa dagar istället. Fast vem vet, det kanske kliar i biccen så jag gör mig ett besök på Vanadis där jag brukar gymma =) eller numera Iform.

Efter ett långt velande fram och tillbaka i vilken ände jag skulle tillbringa mina nätter blev det mitt mest välbesökta hotell ändå. Men bästa frukosten har Rica!

2 kommentarer:

  1. Ha det så kul i huvudstaden! En fantastisk stad med fantastiska möjligheter, kan nästan ångra att jag flyttade hem därifrån. Låter som du har spännande saker på g... hm, lite nyfiken blir jag faktiskt. Håller med om Ricas hotellfrukost, bodde på ett Ricahotell i Gbg under FF och wow vilken buffé. Nu ska jag gå och kolla till brödet som står i ugnen så det inte bränns. Ha en fortsatt trevlig lördag. Kram

    SvaraRadera
  2. Pernilla: Åh har du bott i sthlm? så himla synda att det tog typ 25år för mig att fatta vad sthlm är och inte bara Drottninggatan som jag gick på i yngre dagar och shoppade. Nu gör jag helt andra saker och får jag tid över så slinker jag in i någon affär men Adidashuset måste alltid besökas dock =))
    Åh så gott med nybakat bröd!! Smaskigt, jag älskar bröd och speciellt nybakat, då kan jag äta en hel limpa, haha! Önskar dig en underbar helg och keep on going m träningen! Kram

    SvaraRadera