tisdag 10 maj 2011

Perfekt måndag!

Roligt med träningssällskap idag på cardion som bestod av idioten, hopprep, backträning och upphopp på bänkar. Nu är det dags att få fart på min förbränning igen efter lugnare tempo efter påsken. Jag tänkte köra på som jag laddade upp inför Gladiatorer-utmaningen för det kändes roligt, varierande och effektivt. Nästa vecka har jag också bokat in mig på mitt första CrossFit-pass i Kalmar. Jag är inte så insatt i träningsformen men jag är så nyfiken och det lilla jag vet tror jag det passar mig. Ska bli riktigt skoj att testa på och hoppas det ger mersmak precis som mina Box-pass här i Karlskrona. Min kväll idag avslutades med bio, Fast & Furious och jag lite tokig när jag sett dessa filmer och jag vill nästan bli en biltjuv, haha! Det sista jag sa till polaren när vi skildes åt var -Kör försiktigt nu!

3 kommentarer:

  1. jag har alla filmerna 2 fast, förutom 5an, men den e juh förhandsbokad redan ;) om du vill låna o titta o dregla =P
    Eller vi kan dregla tillsammans..hihihih..

    SvaraRadera
  2. Millan: Klarar du vänta ända till den kommer på DVD?! ;) även vissa röster i filmen får mig knäsvag haha!

    SvaraRadera
  3. hahaha..vi får väl se..

    SvaraRadera