fredag 27 maj 2011

Finmiddag på Öland

Det händer massa saker nu så jag bara stressar på, tyvärr, men jag vill ju hinna allt =).
EDIT: Bara för jag fick en fin kommentar av Eva la jag till en bild till as a rockstar=) Obehandlade bilder.





Jag har bland annat haft en utomhussession, ett mindre reklamjobb för terminalglasögon, lägger mycket tid på min planering av min galna semester i sommar med att kolla hit och dit, och upp och ner, förerett mig inför en bröllopsfotografering där jag istället höll i kameran så klart, planerat in två tester jag vill utföra och utvädera min kapacitet, jag har hunnit och klippa mig och varit på Arenan och såg Kalmar klå AIK =) och så har jag försökt planera in träning också. Eventuellt en ny utomhussession som jag nu ska förbereda mig inför så klart för jag vill alltid vara förberedd för bästa resultat när jag ska utföra något. Jag gillar absolut inte att stressa men att ha många bollar i luften tycker jag om.

10 kommentarer:

  1. Eva: Åh du mé =) Tack min vän!!! Fint sagt! =)

    SvaraRadera
  2. meh,har du slutat träna din stolla?tycker du börjar krympa:P

    SvaraRadera
  3. Anonym: Tighta till mig menar du? ;) Jag vet allt vem det är som finner stort nöje av att tetas med mig ;)

    SvaraRadera
  4. ;))* ler med ett " knalllrött" ansikte* hahaha

    SvaraRadera
  5. Anonym: big smile =) pussilipuss, din spännstjärt!!

    SvaraRadera
  6. Precis... Det är stor skillnad på olika sorters stress, negativ/positiv. När det handlar om att man har mycket spännande på gång som man själv har valt att ge sig in i, då känns det mest kul och utmanande. För min del känns det kanon just, bitarna faller på plats en efter en. Många nya bekantskaper med likasinnade träningsfreak, spännande planer på gång. Till viss del tack vare dig och dina kloka inlägg om att våga följa sina drömmar, ingen annan ska bestämma hur jag ska leva. Våga hoppa utan fallskärm =) Vi lever bara här och nu! Kram/ Pernilla

    SvaraRadera
  7. Pernilla: Vad härligt det låter, bara njut av din underbara vardag! Jag blir otroligt glad över att jag kan inspirera dig genom mina inlägg, då har jag lyckats! Förresten åker jag snart till resan jag alltid drömt om att göra =)) Kram och ha en fantastisk helg!

    SvaraRadera
  8. Madde!! Guud va fina bilder! Världens tuffaste tjej det är du det! Största kramen! :)

    SvaraRadera
  9. Elin: Ah tack goding! Hör av dig om du har semesterplaner till södern, annars ses vi ju någonstans ute i världen istället =) Stora kramar!!

    SvaraRadera